محبان مهدی او خواهد آمد

محبان مهدی او خواهد آمد


http://www.ordup.org/images/uploads/cf4ddc4b8ebfa8f9d22e4e64df1af933/4ad727012d67715e468665bec13f42af.jpg

آقای من از وقتی چشم به جهان گشوده ام منتظر جمعه بوده ام

                  آقای من از وقتی چشم به جهان گشوده ام هر دم منتظر استشمام عطر محمدی ات بوده ام

                               آقای من از وقتی چشم به جهان گشوده ام ذکر هر شبم فرج بوده و بس

                                           آقای من از وقتی چشم به جهان گشوده ام منتظر دیدار بوده ام

                                               آقای من آیا چشمان من لیاقت دیدار را دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi-Arman ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀